Gran finca i parcel·la amb una superfície de 165.492 m2, dels quals 101.000 m2 són de conreu de secà i 63.310 m2 de matoll.
Situat al punt més alt del terme municipal de Campos, amb vistes lliures sobre el pla de Campos i Santany. Totalment barrat per un mur tradicional de pedra seca, amb accés per carretera asfaltada des de la carretera Campos – Felanitx, a uns 1,4 km. A la parcel·la hi ha plantacions d’arbres com garrofers, oliveres silvestres, figues, lledoners, pins, a més de diferents tanques fetes amb parets tradicionals de pedra. La finca té la seva pròpia aigua d’un pou i una cisterna. Dos comptadors d’electricitat, un amb una potència trifàsica de 13,5 Kw. i una altra fase monofàsica de 2,1 Kw.
La casa principal data del segle XV amb una superfície aproximada de 500 m2. Distribuïda a la planta baixa amb una gran cuina antiga, dos dormitoris, una cuina nova, un celler amb entrada excavada a la roca, un bany, un safareig, un forn de llenya, una zona per a animals, magatzems de gra i un paller . La majoria d’aquesta planta baixa es construeix amb sostres de volta amb pedra arenisca mallorquina (mares). El primer pis té una sala i dues sales diàfanes preparades per a la seva distribució amb dues terrasses.
Hi ha una gran varietat d’altres construccions, una petita construcció per a animals també feta amb pedra tradicional i gres (mares) d’uns 40 m2. Una altra construcció per a animals amb una façana de 25 metres lineals per 4,5 m (112 m2) feta de paret de pedra i bigues de fusta. Al centre de la parcel·la hi ha un tradicional molí de vent per a l’extracció d’aigua feta de gres (mares) i estany de pedra que mesura 10 metres per 4 metres amb una profunditat de 190 cm.
Un gran magatzem agrícola d’uns 850 m2 construït el 1979, que es va utilitzar per a la producció ramadera i l’emmagatzematge de farratge i maquinària.
Dades d’edificació de la parcel·la: d’acord amb la normativa urbanística del Consell Insular de Mallorca, el Sòl Rústic General (SGR) i l’Àrea d’Interès Agrari (AIA), a la Zona 7 de Mitjorn, un màxim del 4% del total del superfície. Per a la conversió en hotel rural o agroturisme l’1,1% dels edificis existents i per als edificis nous el 20% del nucli superior, amb un màxim de 60 habitacions (en el cas de l’hotel rural).. Tot i que l’àrea específica es classifica com a zona agrícola, no hi ha restriccions especials.
EXENCIÓ DE RESPONSABILITAT Tota la informació continguda en aquest lloc web es considera fiable però no està garantida. Totes les propietats estan subjectes a un avís previ de venda, canvi o retirada. Mallorca Property Guru creu que tota la informació és correcta però no assumeix cap responsabilitat legal per a la seva exactitud. Heu de consultar els vostres assessors per a una verificació independent de qualsevol propietat.
Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.