Salta al contingut

Casa en venda a Campanet que necessita reforma

  • €460,000
Destacats A la Venda
Campanet
Destacats A la Venda
Casa en venda a Campanet que necessita reforma
Campanet
  • €460,000

Resum

  • 831
  • ID Propietat
  • 4
  • Dormitoris
  • 1
  • Banys
  • 198
  • 549
  • Parcel · la m²
  • 2323.23€
  • Preu per m2/€

Descripció

Casa en venda a Campanet, que necessita reforma. Una casa encantadora disponible per reformar a Campanet, amb tres nivells, garatge, jardí i pati en una espaiosa parcel·la de 549 m2. La casa té 198 m2, amb una sala d’estar, cuina i un dormitori a la planta baixa, tres dormitoris addicionals a la primera planta i unes golfes a sobre.

Construïda el 1900, presenta elements originals com bigues de fusta a la vista i parets de pedra, que li donen un caràcter únic. Gaudeix d’impressionants vistes sense obstacles del poble i les muntanyes dels voltants. L’espai exterior inclou un preciós jardí amb diversos arbres fruiters com tarongers, pruners, magraners, ametllers i nespres, juntament amb galliners. Aquesta gran parcel·la ofereix nombroses possibilitats de reforma per adaptar-se al vostre estil mentre gaudiu de l’aire fresc i la tranquil·litat de Campanet.

Situat al nord d’Inca, la capital del comtat del Raiguer a Mallorca, aquest encantador poble ofereix excel·lents connexions de transport amb Palma i Alcúdia, convertint-lo en un lloc ideal per a aquells que busquen una autèntica experiència mallorquina amb tots els serveis de l’illa. Situat als peus de la Serra de Tramuntana, el poble ofereix vistes cap a Búger a l’est i esglaons de la costa de la badia d’Alcúdia. Conegut per la seva bellesa natural, les rutes de senderisme, les famoses coves i les impressionants vistes panoràmiques, el poble està convenientment connectat amb l’autopista i a només 15 minuts de la platja.

Detalls

  • ID Propietat: 831
  • Preu: €460,000
  • Mida de la propietat: 198 m²
  • Àrea de l'terreny: 549 m²
  • Dormitoris: 4
  • Banys: 1
  • Garatge: 1
  • Any de construcció: 1900
  • Tipus de propietat: Casa Adossada, Casa de Poble, Casa
  • Estat de la propietat: A la Venda
  • Preu per m2/€: 2323.23€

Calculadora d’hipoteques

Pagament Mensual
  • Dipòsit
  • Import del préstec
  • Quota mensual de la hipoteca
%
%

Informació de contacte

Mallorca Property Guru Carmen Dols Bastard

Contacti'ns sobre aquesta propietat

Immobles similars

DISCLAIMER: All information contained on this website is deemed reliable but is not guaranteed. All properties are subject to prior notice of sale, change, or withdrawal. Mallorca Property Guru believes all information is correct but assumes no legal responsibility for its accuracy. You should consult your advisors for independent verification of any property.

Compare listings

Compare
Mallorca Property Guru Carmen Dols Bastard
  • Mallorca Property Guru Carmen Dols Bastard