Casa de poble en construcció en venda a Sa Cabaneta Mallorca
  • 4,900,000€

Descripció

Casa de poble en construcció en venda a Sa Cabaneta Mallorca.

Aquesta casa adossada exclusiva de nova construcció que compta amb una piscina i unes vistes impressionants des de cada nivell de la propietat ha estat dissenyada amb cura. Amb dues plantes, aquesta casa combina perfectament l’arquitectura elegant amb el confort contemporani. A l’entrada hi ha accés directe al garatge doble, un lavabo de cortesia i un gran vestidor des d’aquí s’entra a l’important saló diàfan que té vistes panoràmiques a la piscina i terrassa cap a la vall i la majestuosa Serra de Tramuntana. Una cuina dissenyada a mida amb una illa central es troba a la vostra esquerra i el menjador i el saló a la vostra dreta. Des del saló s’accedeix a un dormitori doble en aquest nivell amb un bany privat i un ampli armari. La planta baixa disposa de tres habitacions espaioses, totes orientades a la vall i amb les mateixes vistes panoràmiques que la zona d’estar de dalt, cadascuna d’elles amb bany privat i vestidor. Amb una ubicació cèntrica, aquesta exclusiva residència ofereix totes les comoditats modernes que esperaries d’una construcció d’alta qualitat que garanteix una experiència de vida còmoda i distintiva dia a dia. Els detalls de les instal·lacions i els materials d’acabat estan disponibles amb els plànols si voleu sol·licitar la informació, poseu-vos en contacte amb nosaltres.

Marratxí

Immobles en venda Marratxi Mallorca Marratxi és un conjunt de pobles i zones urbanes que es troben a les afores de Palma de Mallorca. Entre ells, el Pont d’Inca, el Portol i Sa Cabaneta, tots ells àlbers amb els que treballen a Palma de Mallorca.

Detalls

  • ID Propietat 807
  • Preu 4,900,000€
  • Mida de la propietat 348 m²
  • Superfície de terreny 234 m²
  • Dormitoris 4
  • Rooms 13
  • Banys 4
  • Garatge 1
  • Mida del garatge 31,10m2
  • Tipus de propietat Casa de Poble
  • Estat de la propietat A la Venda
  • Mida del garatge 31,10m2
  • Mida de la piscina 17m2
  • Direcció: Camí de n'Olesa, sa Cabaneta, Marratxí, Raiguer, Illes Balears, 07141, España
  • Ciutat: Sa Cabaneta ( Marratxí ), Marratxí
  • Estat/comtat: Raiguer-Centre Mallorca, Illes Balears
  • Codi Postal: 07141
  • país: Espanya

Calculadora d’hipoteques

Informació de contacte

Mallorca Property Guru Carmen Dols Bastard

Contacti'ns sobre aquesta propietat

Immobles similars

Liability exclusion All data is deemed reliable but is not guaranteed accurate by Mallorca Property Guru. This data is subject to change of price or even withdrawal without notice. The agency fees of Mallorca Property Guru for a successful mediation upon a property sale are settled by the vendor. In case of a rental agreement the tenant is liable for the agency fee for a temporary rental. All prices here quoted exclude VAT and any other applicable taxes and levies. Purchase taxes and fees are payable by the purchaser. Transfer tax ITP: 8% of the purchase price in Mallorca, Notary fees: 0.2%-0.5% of the purchase price, Land registry: 0.1%-0.25% of the purchase price. Lawyer fees Typically: of the purchase price 1%-2%

Compare listings

Compare