Projecte de xalet en venda a Sa Comua Mallorca
- €1,200,000
Projecte de xalet en venda a Sa Comua Mallorca
- €1,200,000
Descripció
Projecte de xalet en venda a Sa Comua, Mallorca. Sa Comua, un dels barris més exclusius de Marratxí, aquesta tranquil·la parcel·la ofereix impressionants vistes panoràmiques. El projecte d’aquesta impressionant casa presenta un disseny que combina a la perfecció la sofisticació moderna amb el respecte pel paisatge natural que l’envolta, oferint un estil de vida com cap altre. La peça central d’aquesta parcel·la rural és un xalet espaiós i confortable de 426 m2 amb un espai habitable de planta oberta amb un sostre voltat de doble alçada de 126 m2 amb un saló i una cuina-menjador que reben la llum del sol de la piscina i el jardí que envolten la casa. En una ala adjacent de la casa hi ha sis habitacions dobles, cadascuna amb bany privat i cinc de les quals també tenen vestidor. A sota, un enorme soterrani té una zona d’aparcament de 263 m2 amb un celler i un safareig. Com que la propietat encara no està en construcció, el comprador té l’oportunitat única de personalitzar els acabats i els detalls segons les seves preferències.
Per a més informació, disposem de plànols detallats i descripcions de les instal·lacions i els acabats, poseu-vos en contacte amb nosaltres.
Sa Comua a Sa Cabaneta és una petita comunitat que forma part del municipi de Marratxí, a la comarca del Raiguer, al centre de Mallorca. Històricament, va ser el centre de la indústria ceràmica de Mallorca juntament amb les altres comunitats que formen part del municipi de Marratxí i Pòrtol, el Pla de na Tesa i el Pont d’Inca. Sa Cabaneta és ara un poble popular i una ciutat de rodalies amb la seva combinació de comoditats modernes però també amb el sentiment d’una comunitat de poble tradicional. La majoria dels seus habitants treballen a la capital de l’illa, Palma de Mallorca, o són residents internacionals que treballen a tot Europa i valoren la seva proximitat a la capital i a l’aeroport.
Detalls
-
ID Propietat 808LP
-
Preu €1,200,000
-
Superfície de terreny 14200 m²
-
Tipus de propietat Xalet, Terreny, Casa
-
Estat de la propietat A la Venda
-
Preu per m2/€ 84.51€
Direcció
Obre a Google Maps-
Direcció: Sa Cabaneta, Marratxí, Raiguer, Illes Balears, 07141, Espanya
-
Ciutat: Sa Cabaneta ( Marratxí ), Marratxí
-
Estat/comtat: Raiguer-Centre Mallorca, Mallorca Illes Balears
-
Codi Postal: 07141
-
país: Espanya
Calculadora d’hipoteques
-
Dipòsit
-
Import del préstec
-
Quota mensual de la hipoteca