Solar urbà Galilea
  • 215,000€

Descripció

Solar urbà Galilea de 2.251m2

Situada a la zona sud del poble de Galilea, a cinc minuts a peu de la plaça principal del poble.

Una parcel·la urbana amb l’esquema d’un projecte en venda a Galilea, Puigpunyent. La parcel·la de 2.251 m², dels quals 1.001 m² són urbans, permetria la construcció d’una casa d’aproximadament 250 m² a la planta baixa i a la primera planta amb una superfície habitable total d’aproximadament 500 m2 incloent porxos, terrasses de jardí i una piscina. Hi ha connexions d’aigua i electricitat, així com una connexió de clavegueram, tot a prop de l’entrada de la parcel·la.

La parcel·la està situada en un indret preciós, envoltada d’arbres i amb vistes clares al sud, amb les muntanyes i les cases del poble al fons.

Aquesta és una gran oportunitat per construir una casa en un entorn tranquil i encantador, a prop de tots els serveis en un poble tradicional a les muntanyes de la Serra de Tramuntana.

Galilea és un petit llogaret de la Serra de Tramuntana i està governat pel municipi de Puigpuñent.
El poble es troba en una posició elevada amb vistes a les muntanyes i a les valls al sud del poble, en direcció a Palma de Mallorca. A només 18 km de la capital, Palma, la població és petita, amb menys de 500 persones com a habitants permanents. El paisatge de terrasses i petits camps data del període islàmic; l’agricultura ha estat la base de l’economia durant segles basada en el cultiu d’ametllers, oliveres i garrofers. Al segle XIX, com molts dels pobles de la Serra de Tramuntana, el poble proporcionava llenya, carbó vegetal i gel recollit en cases de neu per als habitants rics de Palma de Mallorca. Aïllat i ignorat, a mesura que el turisme creixia a Mallorca, l’ajuntament local i el Consell de Mallorca van fer una inversió en la infraestructura del poble amb inversions en xarxes modernes d’aigua potable i residual sostenibles i respectuoses amb el medi ambient. Enllumenat públic, xarxa elèctrica i connexions ADSL que les enterren sota terra.

Detalls

  • ID Propietat 931
  • Preu 215,000€
  • Superfície de terreny 2251 m²
  • Tipus de propietat Terreny
  • Estat de la propietat A la Venda

Vídeo

  • Direcció: Ctra. de Capdella, 07195 Puigpunyent, Illes Balears
  • Ciutat: Puigpunyent
  • Estat/comtat: Mallorca Serra de Tramuntana Nord, Illes Balears
  • Codi Postal: 07195
  • Àrea: Galilea
  • país: Espanya

Calculadora d’hipoteques

Informació de contacte

Mallorca Property Guru Carmen Dols Bastard

Contacti'ns sobre aquesta propietat

Liability exclusion All data is deemed reliable but is not guaranteed accurate by Mallorca Property Guru. This data is subject to change of price or even withdrawal without notice. The agency fees of Mallorca Property Guru for a successful mediation upon a property sale are settled by the vendor. In case of a rental agreement the tenant is liable for the agency fee for a temporary rental. All prices here quoted exclude VAT and any other applicable taxes and levies. Purchase taxes and fees are payable by the purchaser. Transfer tax ITP: 8% of the purchase price in Mallorca, Notary fees: 0.2%-0.5% of the purchase price, Land registry: 0.1%-0.25% of the purchase price. Lawyer fees Typically: of the purchase price 1%-2%

Compare listings

Compare