Salta al contingut

Casa adossada en venda a Búger

  • €385,000
Destacats A la Venda
Búger
Destacats A la Venda
Casa adossada en venda a Búger
Búger
  • €385,000

Resum

  • 829
  • ID Propietat
  • 6
  • Dormitoris
  • 1
  • Banys
  • 299,94
  • 297,39
  • Parcel · la m²
  • 39,49m2
  • Mida del garatge

Descripció

Casa adossada en venda a Búger, situada en un tranquil carrer sense sortida, a poca distància a peu del centre de Búger, es troba aquesta propietat amb un gran potencial. La casa de 299,94 m2 està distribuïda en dues plantes amb accessos independents a diferents zones de l’edifici, cosa que ofereix la possibilitat d’un projecte de reforma i conversió de la propietat en dos habitatges separats, ideals per a inversió o per crear una casa familiar amb una distribució que s’adapti a tots els membres de la família. La propietat requereix una reforma completa, oferint l’oportunitat de personalitzar-la completament segons les necessitats del nou propietari. Una gran terrassa a la teulada és un punt destacat amb les seves vistes ininterrompudes del camp circumdant i les muntanyes, perfectes per crear un espai exterior amb vistes, ideal per relaxar-se o gaudir de l’entorn.

La seva ubicació, de fàcil accés i a prop de tots els serveis del poble, la converteix en una opció molt atractiva per a aquells que busquen tranquil·litat sense renunciar a la comoditat. Una oportunitat única en un dels pobles amb més encant de l’interior de Mallorca.

La propietat també s’ofereix a la venda com a dues cases individuals que la divideixen el dia de la venda a la notaria, una amb una superfície de 103,58 m2 a 195.000 € i l’altra amb una superfície de 196,36 m2 a 200.000 €. Si us plau, contacteu amb nosaltres per a més detalls i plànols.

Búger, Mallorca, part de la comarca del Raiguer, el poble des del seu vessant mira cap a les muntanyes pel seu costat nord i té vistes al camp i cap a Randa pel seu costat sud-oest.
Búger, el municipi més petit de Mallorca, és famós pels seus molins de vent i els seus camps d’ametllers i garrofers. És un poble que no ha tingut cap altra indústria que l’agricultura, però que té la tradició de fer “picarols” (esquerres) i coberts de fusta.

Detalls

  • ID Propietat: 829
  • Preu: €385,000
  • Mida de la propietat: 299,94 m²
  • Àrea de l'terreny: 297,39 m²
  • Dormitoris: 6
  • Banys: 1
  • Garatge: 1
  • Garage Size: 39,49m2
  • Any de construcció: 1900
  • Tipus de propietat: Casa Adossada, Casa de Poble, Casa
  • Estat de la propietat: A la Venda
  • Mida del garatge: 39,49m2
  • Mida Planta Baixa: 150,01m2
  • Mida 1º planta: 149.93m2
  • Mida 2º pis: Terrassa al terrat 16m2

Calculadora d’hipoteques

Pagament Mensual
  • Dipòsit
  • Import del préstec
  • Quota mensual de la hipoteca
%
%

Informació de contacte

Mallorca Property Guru Saionara Jackson

Contacti'ns sobre aquesta propietat

Immobles similars

DISCLAIMER: All information contained on this website is deemed reliable but is not guaranteed. All properties are subject to prior notice of sale, change, or withdrawal. Mallorca Property Guru believes all information is correct but assumes no legal responsibility for its accuracy. You should consult your advisors for independent verification of any property.

Compare listings

Compare
Mallorca Property Guru Saionara Jackson
  • Mallorca Property Guru Saionara Jackson