Destacats A la Venda
Casa adossada en venda a Búger
  • 340,000€

Descripció

Casa adossada en venda a Búger.

Situada en un tranquil carrer sense sortida, a poca distància a peu del centre de Búger, es troba aquesta propietat amb un gran potencial. La casa de 299,94 m2 està distribuïda en dues plantes amb accessos independents a diferents zones de l’edifici, cosa que ofereix la possibilitat d’un projecte de reforma i conversió de la propietat en dos habitatges separats, ideals per a inversió o per crear una casa familiar amb una distribució que s’adapti a tots els membres de la família. La propietat requereix una reforma completa, oferint l’oportunitat de personalitzar-la completament segons les necessitats del nou propietari. Una gran terrassa a la teulada és un punt destacat amb les seves vistes ininterrompudes del camp circumdant i les muntanyes, perfectes per crear un espai exterior amb vistes, ideal per relaxar-se o gaudir de l’entorn.

La seva ubicació, de fàcil accés i a prop de tots els serveis del poble, la converteix en una opció molt atractiva per a aquells que busquen tranquil·litat sense renunciar a la comoditat. Una oportunitat única en un dels pobles amb més encant de l’interior de Mallorca.

La propietat també s’ofereix a la venda com a dues cases individuals que la divideixen el dia de la venda a la notaria, una amb una superfície de 103,58 m2 a 195.000 € i l’altra amb una superfície de 196,36 m2 a 200.000 €. Si us plau, contacteu amb nosaltres per a més detalls i plànols.

Búger, Mallorca, part de la comarca del Raiguer, el poble des del seu vessant mira cap a les muntanyes pel seu costat nord i té vistes al camp i cap a Randa pel seu costat sud-oest.
Búger, el municipi més petit de Mallorca, és famós pels seus molins de vent i els seus camps d’ametllers i garrofers. És un poble que no ha tingut cap altra indústria que l’agricultura, però que té la tradició de fer “picarols” (esquerres) i coberts de fusta.

Detalls

  • ID Propietat 829
  • Preu 340,000€
  • Mida de la propietat 299 m²
  • Superfície de terreny 297 m²
  • Dormitoris 6
  • Banys 1
  • Garatge 1
  • Mida del garatge 39,49m2
  • Any de construcció 1900
  • Tipus de propietat Casa de Poble
  • Estat de la propietat A la Venda
  • Mida del garatge 39,49m2
  • Mida Planta Baixa 150,01m2
  • Mida 1º planta 149.93m2
  • Mida 2º pis Terrassa al terrat 16m2
  • Direcció: carrer de Cervantes, Es Pujol, Búger, Raiguer, Illes Balears, 07311, Espanya
  • Ciutat: Búger
  • Estat/comtat: Raiguer-Centre Mallorca, Illes Balears
  • Codi Postal: 07311
  • país: Espanya

Calculadora d’hipoteques

Informació de contacte

Mallorca Property Guru Saionara Jackson

Contacti'ns sobre aquesta propietat

Immobles similars

Liability exclusion All data is deemed reliable but is not guaranteed accurate by Mallorca Property Guru. This data is subject to change of price or even withdrawal without notice. The agency fees of Mallorca Property Guru for a successful mediation upon a property sale are settled by the vendor. In case of a rental agreement the tenant is liable for the agency fee for a temporary rental. All prices here quoted exclude VAT and any other applicable taxes and levies. Purchase taxes and fees are payable by the purchaser. Transfer tax ITP: 8% of the purchase price in Mallorca, Notary fees: 0.2%-0.5% of the purchase price, Land registry: 0.1%-0.25% of the purchase price. Lawyer fees Typically: of the purchase price 1%-2%

Compare listings

Compare