Terreny edificable en venda a Marratxí amb projecte
  • 1,200,000€

Descripció

Terreny edificable en venda a Marratxí amb un projecte per a una casa de 422 m2.

El projecte s’ha sol·licitat el març de 2025 per a la construcció d’una vila en aquesta parcel·la de 59.300m² situada en un petit camí rural al nord de Marratxí, just als afores del poble de Marratxinet, en un paisatge d’ametllers a la Ma2040.

El projecte d’aquesta nova llar presenta un disseny que fusiona bellament la sofisticació moderna amb el respecte pel paisatge natural circumdant, oferint un estil de vida inigualable. La peça central d’aquesta parcel·la rural serà una còmoda i espaiosa vila de 422 m2 amb una zona d’estar de planta oberta, sostre de volta de doble alçada i un saló-menjador amb cuina integrada, banyat per la llum solar provinent de la piscina i el jardí que envolten la casa. Disposa de sis dormitoris a la casa principal i l’opció d’un setè dormitori o despatx a l’annex adjacent.

Atès que la propietat encara no està en construcció i la sol·licitud de llicència està en tràmit, el comprador té l’oportunitat única de personalitzar els acabats i els detalls segons les seves preferències. Un cop finalitzada, la propietat estarà ben connectada a la xarxa de transport, a 20 minuts en cotxe de l’aeroport de Palma de Mallorca i a menys de 20 minuts de la capital de Mallorca, Palma de Mallorca.

Per a més informació sobre aquest terreny edificable en venda a Marratxí, poseu-vos en contacte amb nosaltres.

Marratxinet, l’assentament agrícola fundacional original de Marratxí.

El municipi pren el seu nom d’aquest petit llogaret, però a mesura que els ingressos agrícoles van disminuir a mitjans del segle XIX, l’administració del municipi es va traslladar als assentaments més pròspers de Sa Cabaneta i Marratxí. El poble original es manté com una joia de l’arquitectura tradicional mallorquina al llarg d’un carrer anomenat Sa Font.

Marratxinet es troba a 20 minuts en cotxe de l’aeroport de Mallorca i a 10 minuts en cotxe dels pobles de Bunyola i Santa Maria del Camí.

Documents de propietat

Ref 997 Planos Rafal Negre Marratxinet

Detalls

  • ID Propietat 997P
  • Preu 1,200,000€
  • Superfície de terreny 59300 m²
  • Tipus de propietat Terreny
  • Estat de la propietat A la Venda
  • Direcció: Camí del Rafal Negre, Marratxinet, Espanya
  • Ciutat: Marratxinet (Marratxí), Marratxí
  • Estat/comtat: Raiguer-Centre Mallorca, Illes Balears
  • Codi Postal: 07141
  • país: Espanya

Calculadora d’hipoteques

Informació de contacte

Mallorca Property Guru Carmen Dols Bastard

Contacti'ns sobre aquesta propietat

Immobles similars

Compare listings

Compare