Casa en venda a Selva
  • 795,000€

Descripció

Casa de camp en venda a Selva amb casa d’hostes i vistes a la muntanya.

Situada a la tranquil·la campinya que envolta Selva, aquesta encantadora propietat ofereix privacitat, tranquil·litat i impressionants vistes de la serra de Tramuntana. Envoltada d’arbres madurs i un paisatge tradicional mallorquí, és una opció atractiva per a qualsevol que busqui una casa rural confortable i un autèntic estil de vida mediterrani.

La casa principal està distribuïda en una sola planta i ofereix tres dormitoris espaiosos i dos banys. Els seus espais habitables, lluminosos i acollidors, conserven molt de caràcter tradicional, com ara terres de terracota, portes de fusta, obertures arquejades i bigues al sostre a la vista.

La propietat inclou un menjador generós, una cuina independent i una sala d’estar plena de llum amb amplis vidres amb vistes a la campinya circumdant. Diverses habitacions connecten directament amb les terrasses i les zones exteriors, creant un flux fàcil entre la casa i el jardí.

Una casa d’hostes independent i totalment equipada ofereix allotjament independent addicional. Inclou un dormitori, un bany, una sala d’estar i la seva pròpia cuina, cosa que la fa ideal per visitar familiars i amics, un espai de treball privat o altres usos permesos.

Tant la casa principal com la casa d’hostes estan equipades amb aire condicionat. La propietat també es beneficia de la preinstal·lació d’unitats addicionals d’aire condicionat, mentre que un sistema de calefacció central de gasoil proporciona comoditat durant els mesos més freds.

L’aigua es subministra a través d’una cisterna d’aigua de pluja substancial amb una capacitat aproximada de 350 tones. La cisterna recull l’aigua de pluja i també es pot omplir amb una cisterna d’aigua quan calgui, proporcionant un subministrament d’aigua privat pràctic i fiable.

A l’exterior, la propietat ofereix un ampli terreny amb arbres fruiters madurs, zones de cultiu i molt d’espai per viure a l’aire lliure. Un gran porxo cobert ofereix un entorn protegit per menjar i relaxar-se mentre es gaudeix de l’entorn tranquil.

S’accedeix a la propietat a través d’una entrada amb porta i té un llarg camí d’entrada privat, un garatge i un ampli aparcament per a diversos vehicles.

Una de les característiques més atractives és l’entorn, amb boniques vistes a la muntanya en una direcció i a la campinya oberta cap a Selva en l’altra. La propietat combina el caràcter tradicional mallorquí amb comoditats modernes pràctiques i un generós allotjament independent.

 

Detalls

  • ID Propietat 1032
  • Preu 795,000€
  • Mida de la propietat 341 m²
  • Superfície de terreny 3907 m²
  • Dormitoris 4
  • Banys 3
  • Any de construcció 1994
  • Tipus de propietat Finca
  • Estat de la propietat A la Venda

Característiques

Calefacció i refrigeració
Característiques de l'interior
Cuina
Garatge i Pàrquing
Jardí
Ubicació de la propietat
Utilitats i Serveis Públics / Aigua / Electricitat
Vistes de la propietat
  • Direcció: Camí de Moscari a Binibona, Selva, Spain
  • Ciutat: Moscari ( Selva ), Selva
  • Estat/comtat: Raiguer-Centre Mallorca, Illes Balears
  • Codi Postal: 07313
  • país: Espanya

Calculadora d’hipoteques

Classe Energètica

  • Energetic class: E
  • A+
  • A
  • B
  • C
  • D
  • | Classe energètica E
    E
  • F
  • G
  • H

Informació de contacte

Mallorca Property Guru Carmen Dols Bastard

Contacti'ns sobre aquesta propietat

Liability exclusion All data is deemed reliable but is not guaranteed accurate by Mallorca Property Guru. This data is subject to change of price or even withdrawal without notice. The agency fees of Mallorca Property Guru for a successful mediation upon a property sale are settled by the vendor. In case of a rental agreement the tenant is liable for the agency fee for a temporary rental. Agency fees are paid by the owner for long term contacts. All prices here quoted exclude VAT and any other applicable taxes and levies. Purchase taxes and fees are payable by the purchaser. Transfer tax ITP: 8 %–13 % (progressive) of the purchase price in Mallorca, Notary fees: 0.2%-0.5% of the purchase price, Land registry: 0.1%-0.25% of the purchase price. Lawyer fees Typically: of the purchase price 1%-2% For more information read our blog page: Purchase Construction Costs Calculator Mallorca Spain

Compare listings

Compare